بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


انتقادات فنی یک کارشناس از امیر قلعه نویی و تیمش!

http://axgig.com/images/09778175013958915403.jpg

برای امیر قلعه نویی آنچه اهمیت داشت این بود که تیمش را با مشکلات مالی عدیده ای که داشت و با توجه نداشتن سیاوش اکبرپور بازیکن مورد علاقه این مربی و داشتن بازیکنان نصفه و نیمه مصدومی چون خسرو حیدری ،هاشم بیک زاده و امیر حسین صادقی رودروی رسانه ها و اصحاب رسانه قرار بگیرد و بگوید من این تیم را به نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا رساندم.
امیر قلعه نویی به همه فوتبالدوستان و اهالی رسانه قول داده بود که در دیدار برگشت مقابل نمایند تایلند تیمش ابتدا به فکر گل زدن می باشد. قلعه نویی گفته بود در بازی رفت به دنبال ابتدا به فکر گل نخوردن بوده،اما دربازی برگشت از همان ابتدای کار بازیکنانش به گل زدن فکر خواهند کرد!
اما در عمل در نیمه نخست این بازی هیچ تاکتیک یا برنامه ای برای گل زدن استقلال در زمین مشاهده نکردیم.لذا کاملا طبیعی بود که بعد از خوردن گل اول تیمش زیر فشار تماشاگران تایلندی برای به تساوی کشیدن بازی رو به یک بازی مستقیم و استفاده از ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین بیاورد و در نهایت با استفاده از همین حربه یک گل توسط عمران زاده و در انتهای بازی نیز توسط آندو تیموریانی که در سال فقط یکبار چنین شوتهای را میزند از این طریق به گل دوم و برتری دست پیدا کنند.
می خواهم به علاقه مندان استقلال این نکته را اشاره کنم که؛استقلال حتی در فاز دفاعی خود بی برنامه بود و مشخص نبود که از دفاع منطقه ای استفاده می کند یا از یارگیری نفر به نفر!
تیم اف سی سئول خیلی متفاوت تر از بوریرام تایلند بازی خواهد کرد و بیش از سه دهه در فوتبال باشگاهی کره فعالیت داشته و مطمئنا بازیکنانش همانند بازیکنان تایلندی سایه توپ را نخواهند زد و برای مهدی رحمتی دروازه بان این تیم که هنوز که هنوزه این ضعف خود را که در خروج از دروازه و جمع کردن توپهای ارسالی در محوطه شش قدم می باشد را رفع نکرده،باعث دردسر و نهایتا مشاهده خوردن گلهای بیشتری از سوی این دروازه بان باشیم. 
فاصله زمانی و مکانی بین تایلندتا کره جنوبی کمتر می باشد و استقلالی ها می توانند با سفر از تایلند به کره از چند روزی که تا شروع دیدارشان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مانده به خوبی استفاده ببرند!
سازمان لیگ لطف بزرگی به استقلالی ها کرده و فشردگی بازیهای استقلال باعث شده که بازیکنان این تیم که از لحاظ بدنی در شرایط مناسبی نبودند به آمادگی کامل برسند و بتوانند در شرایط مسابقهدادند قرار بگیرند!

امیر قلعه نویی با تفکرات خودش زندگی میکند!
در فوتبال که مدیران برای حفظ صندلی خود،امثل صمد مرفاوی و پرویز مظلومی را در استقلال قربانی می کنند و دوباره می رسند به امیر قلعه نویی،باید به سرمربی فعلی استقلال حق داد که صرفا دنبال نتیجه باشد و کمتر ببازد،تا مورد توجه مدیرعامل قرار بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 6 / 1392برچسب:اهالی رسانه,انتقادات,امیر قلعه نویی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com